Burs Başvuru Koşulları
Akıncılar ve yayla Konak belediyesine çocukların kreş olarak kullanabilmesi için gönderdiğimiz konteynırlar
BURS MÜRACAATI
Burs almak isteyen yüksek öğrenim öğrencilerinin Advak Burs Başvuru Formunu doldurmaları gerekmektedir. Burs kazananlar en geç bir hafta içerisinde vakıf yönetimince talep edilen BURS İSTEK FORMUNU doldurup imzalayarak, istenen belgelerle birlikte vakıf yönetimine teslim ederler veya posta ile gönderirler.
ÖĞRENCİ ARKADAŞLARIMIZIN DİKKATİNE!
VAKFIMIZ SADECE
ANKARA’DA OKUYAN ADIYAMAN’LI ÖĞRENCİLERE
BURS VERMEKTEDİR.
Burs Başvuru Formunu aşağıdaki butona basıp bilgisayarınıza indirebilirsiniz. Formu doldurduktan sonra, başvuru formunda da belirtilen “başvuruda istenen belgeler” ile vakfımıza başvurmanız gerekmektedir.
Son müracaat tarihi 10 Ekim’dir.
Başvuru Tarihleri
Başvurular 15 Eylül- 10 Ekim tarihleri arasında yapılır. Bu tarihlerin dışında yapılacak başvurular kabul edilmez.
Başvuru Şartları
Burs verilecek öğrencilerde aranacak şartlar aşağıda sayılmıştır.
• Başarılı öğrenci olmak,
• Burs almayı gerektirecek maddi desteğe ihtiyaç duyuyor olmak,
• Vakıf üniversiteleri ve ikinci öğretimde eğitim görmüyor olmak
• Sabıka kaydı olmamak
Bursun Süresi
Burslar genellikle, (1 Kasım – 30 Haziran boyunca) 8 ay için ödenir.
Bursun Ödeme Şekli
Burslar aylık olarak ödenir. Burs başvuruları her yıl her bursiyer için yeniden değerlendirilir. Bursa hak kazanmış öğrencinin, bu hakkının devamı için, ilk burs almanın olumlu şartları aynen veya artarak devam etmesi gereklidir
Burs Kazananların İlanı
Bursa hak kazanan öğrencilerin isimleri ile eğitim ve öğretim görmekte olduğu okullar, vakfın web sitesinde en geç Kasım ayı sonuna kadar ilan edilir ve bursiyerlere bildirilir.