Burs Başvuru Koşulları
BURS MÜRACAATI
Adıyaman İl ve İlçeleri Eğitim Vakfı 2025-2026 Burs Duyurusu
Adıyaman İl ve İlçeleri Eğitim Vakfı olarak, geleceğimizin teminatı olan üniversite ogrencilerine destek olmaya devam ediyoruz. 2025-2026 eğitim-öğretim yılı için burs başvuruları başlamıstır. Bu yıl burslarımız, yalnızca Ankara’da okuyan Adıyamanlı üniversite ogrencilerine verılecektir.
Burs  Başvuru Şartları: 
* Adıyamanlı Olmak: Başvuran ogrencının kendisinin veya aılesının (anne, baba, dede, vb.) nüfus kutuğunun Adıyaman ılıne kayıtlı olması gerekmektedir.
* Ankara’da Öğrenim Görmek: Başvuru sırasında Ankara’da bir üniversiteye kayıtlı olmak veya bu üniversitede ogrenim hayatına devam etmek sarttır.
* Maddi İhtiyaç: Bursun temel amacı, maddi destege ıhtıyacı olan ogrencılere katkı sağlamaktır. Başvuru formunda belirtilen belgelerle bu durumun kanıtlanması beklenmektedır.
* Başarı: Başvuruda bulunan ogrencılerın, akademik olarak başarılı olması ve bu durumun transkript veya okul belgeleriyle ıbraz etmesi gerekmektedir.
Başvuru Süreci: 
*Form Doldurma: Adayların burs başvuru formunu eksiksiz bir şekilde doldurması gerekmektedir. Forma vakıf merkezimizden veya web sıtemızden ulaşabilirsiniz.
* Elden Teslim: Doldurulan başvuru formu ve istenen tüm belgeler, posta veya kargo yoluyla değil, bizzat öğrenci tarafından vakıf merkezimize elden teslim edilmelidir.
* Mülakat: Belgeleri incelenen ve şartları sağlayan adaylar, burs komitesi tarafından yüz yüze mulakata çağrılacaktır. Bu mulakat ogrencılerın durumunu daha yakından değerlendırmek ve nihai kararı vermek amacı ile yapılacaktır. Mülakata çağrılacak ogrencılere duyurular, iletişim bilgileri üzerinden ayrıca yapılacaktır.
Tüm başvurular burs komitemiz tarafından tıtızlıkle değerlendirilecek olup, sonuçlar vakıf web sitesi ve sosyal medya hesapları üzerinden duyurulacaktır.
ADVAK Adıyaman İl ve İlçeleri Eğitim Vakfı olarak, tüm ogrencılerımıze yeni eğitim-öğretim yılında başarılar dıleriz.
Burs Başvuru Formunu aşağıdaki butona basıp indirebilirsiniz. Formül doldurulduktan sonra başvuru koşulları da belirtilen “başvuruda istenilen belgeler” ile vakfımıza başvurmanız gerekmektedir.
Son başvuru tarihi 10 Ekim’dir.
Başvuru Tarihleri
Başvurular 15 Eylül- 10 Ekim tarihleri arasında yapılır. Bu tarihlerin dışında yapılacak başvurular kabul edilmez.
Başvuru Şartları
Burs verilecek öğrencilerde aranacak şartlar aşağıda sayılmıştır.
• Başarılı öğrenci olmak,
• Burs almayı gerektirecek maddi desteğe ihtiyaç duyuyor olmak,
• Vakıf üniversiteleri ve ikinci öğretimde eğitim görmüyor olmak
• Sabıka kaydı olmamak
Bursun Süresi
Burslar genellikle, (1 Kasım – 30 Haziran boyunca) 8 ay için ödenir.
Bursun Ödeme Şekli
Burslar aylık olarak ödenir. Burs başvuruları her yıl her bursiyer için yeniden değerlendirilir. Bursa hak kazanmış öğrencinin, bu hakkının devamı için, ilk burs almanın olumlu şartları aynen veya artarak devam etmesi gereklidir
Burs Kazananların İlanı
Bursa hak kazanan öğrencilerin isimleri ile eğitim ve öğretim görmekte olduğu okullar, vakfın web sitesinde en geç Kasım ayı sonuna kadar ilan edilir ve bursiyerlere bildirilir.
													
